super duper camp

well,HELLO :)

Alhamdulillah,finally the camp was over and guess what,in 4 days,satu buku add maths f4 dah khatam.yeay! "alaaah,add maths senang je kot..." okay,thats what my friends said.For me,memanglah nampak senang but i'm not good in applying the formula especially soalan yang kena guna banyak formula.So, my mom decide hantar aku dekat kem easy addmath :) .First,aku rasa leceh.yelah,bukan apa,nak cakap anak manja,tak,duduk asrama kot.Tapi aku tak pernah pergi camp macam nih,yeah expose dengan sekolah" lain.Especially benda tu held dekat semesti.my mom always reminds me "jangan takut dengan orang,kita datang sana nak belajar,bukan nak compete kan".


i do love them :)

So,nak dijadikan cerita, pagi" sabtu lagi dah gerak pergi teluk intan.Jujur lah aku katakan,nervous and cuak,yelah tak prepare pape pun.Buku add pun tak selak langsung.Then, sampai" je kat semesti,whoaa,kantin dia full dengan ramai orang,tengok" jam baru pukul 10.haish.So, mostly perempuan yang ramai, lelaki just about a quarter of us.So,when it comes to my turn nak daftar ,"orang easy addmaths" bagi resit suruh tulis nama and sekolah.Duhh,asallah kena tulis nama sekolah ni -.- tulis,tulis,tulis and terus bagi dekat dia.and yang peliknya,asallah dia ni dari tadi pandang resit aku.

"Encik Rahim mengajar lagi dekat situ?"
"err",*angguk
"kenapa tak pergi yang UKM punya?sana lagi best.boleh enjoy"
"saya orang perak,so dekat sikit."


fuuhhh,okay to be frank, aku tak suka orang tau aku sekolah mana when it comes to public, bukannya tak bangga jadi warga desa tun,tapi aku lebih suka orang anggap aku dari sekolah biasa.Daftar sana, daftar sini, finally i dapat dorm F4.hahha okay part tu aku nak tergelak.it's like group F4 macam dalam BOF.HAHA.My dormmate mostly sekolah biasa,well ada yang sombong ada yang baik.So, ada sorang ni nak pinjam my kain batik buat alas sembahyang,haaha okay rasa terpaku sebab dengan penuh sopannya dia meminta :) tuptup,dia budak seseri.haha okay,aku suka bila dapat kawan SBP :) itu aku bangga haha,sebab kawan sbp aku sikit, tak banyak.and i wonder dengan orang yang ramai kawan sbp ni.mana korang kenal hah -.-" okay whateverlah, borak" dengan dia after kelas malam sangat best.cite sana cite sini,about stf,seseri and banyak lagilah.haha sorry to those yang aku reply text lambat :P


well, ni boleh dikatakan geng" aku sepanjang camp.they was really superb :)  "bonding 4 hari macam 4 tahun" bak kata fakhri.oh well, i met fakhri there.dia pendek,and available, so girls out there nak kenal dengan dia,meh sini aku bagi number dia.haha.so,a million thanks to 
shisha, aina, ella, ijin, zack, hanis, finey, bibah, ainaa, hani

mrsm pasir salak vs tun fatimah
insya-Allah next year kita jumpa lagi , take care :)

No comments:

Post a Comment