L then P



YEAY!!!!
tengok tu!tengok tu!i dah ada lesen,youuuu :)

so,wan.you no need to worry.kau dah ada lesen L motor,aku dah ada lesen P :) so,don't be jealous.teeeheee.okay,i'm just kidding.well,yeah memang sangat jeles bila tengok orang post sana sini,buat lesenlah,computer test.pfftt.i was like what the hecckkk! i want it too.ceh,padahal kau tu baru form4,
dah berangan nak amik lesen,f5 pun tak jejak lagi -.-".

"mak,birthday yaa dah nak dekat."
"tau,nak hadiah apa?kereta?"
*okay,she's making jokes
"err,nak buat lesen =.="
"tunggu lepas SPM baru buat"
*then,she's ignoring me -,-"

haih,memanglah mak kau tak kasi.dah kau duduk asrama.bila je kau nak pergi driving class kan.silly me -.- dulu,masa year 6 boleh katakan aku macam architect dah.plan sana,plan sini.last" satu apa pun tak jalan.nak tau planning aku?well, BOLEH BAWAK KERETA PERGI SEKOLAH.then,show-off.bahhaha,okay tu hanyalah selingan daripada niat sebenar.harap birthday je awal, tapi lesen dapat macam lahir bulan disember je -.- haih nevermind lah.maybe nak suruh aku focus study dulu and get the best student in malaysia.who knows :) amiinn  



LAMBORGHINI ESTOQUE
kereta angan" dan mungkin akan jadi kenyataan satu hari nanti :)

oh well,showroom lamborghini kosong masa riot dekat london dulu.tempat dia memang tak sampai 100m pun  dari rumah my sister.haha,maybe sebab takut kereta kena curi dengan rioters.but then,few days later supercars ni dah ada balik.haha.memang ramailah melekap dekat cermin showroom tengok kete angan".oh myy,baru last year aku pegang pintu cermin dia -.- bila 'satu hari' tu akan datang? *sigh


No comments:

Post a Comment