FTW

venue  :  living room
masa   :  11am *tmbh tolak minit
hari     :  rabu 7 dec

nana : qilah,jomlah keluar tgok wayang.teman acik,jom!
qla : taknak,malas.
nana :jomlah,jomlah!
qla : nak keluar.tapi takde perasaan nak keluar =.= 
nana : ha jomlahhh!
qla : taknak.
nana : acik belanja,dah pergi siap cepat.
qla : *terfikir sejenak. AH,TAKNAK! malas HAHAHHA

gahhahahaaa, actually aku pun pelik jugak asallah aku tak ikut kakak aku.free of charge ttuuuu.haish rugi.tapi bila fikir2 balik,otak aku serabut actually.kalaauu org tgok aku, PFFFTT boleh terus pakai baju warna biru or hijau *err ntah taktau bju drg wrna ape.ah tak kesahla.pandai2 lah figure out sendiri.okay,semuanya adalah


SEBAB KAU
*err yeah,sebab kau lah

SEBAB KAU, aku takda perasaan nak keluar
SEBAB KAU, everyday aku tension fikir pasal kau.well, siapa tak pernah gelisah kan bila kawan buat camtu
SEBAB KAU, aku tak dpat tgok puss in boots,free weh FREE WEHH!F RE E EEEEEEE! *meroyan
SEBAB KAU, err aku dpat siapkan chemistry aku *thanks lah -,-

alah,semua sebab kau lah.*okay dah.air mata turun.




No comments:

Post a Comment