CV

me : Assalamualaikum
cv  : waalaikumussalam
me : wo ai ni
cv  : weh boleh tak aku tanya kau sikit?
me : mende?
cv  : women.
me : ape tu?
cv  : game la game dota
me : oh kau ajak aku main ke?
cv  : ade laa
me : okay
cv  : 55.
me : aku suka kau,kau suka aku tak?
cv  : nama aku aida.
me : oh aku danial :)
cv  : oh yes
me : be mine?
cv  : no
me : why?
cv  : why do you tell me what to do ?
.......

haha okay,tetiba rasa best pulak cakap dengan strangers.tapi lama" bosan jugak.nama je cleverbot,tapi jawapan macam ape je.haha.tapi,tapi pandai jawab salam.haha good.aku suka kau.kau boleh cakap bm,eng pfft aku ingatkan cleverbot nih australian -.-" expert japanese and french tapi kau slack bila aku cakap mandarin.haha whateverlah,yang penting,bila bosan cleverbot tempat aku luahkan :) gahhaha.okay geli.enough.

No comments:

Post a Comment