CONVENT



ghaaa,tak payah nak zoom sangatlah kan.haah.okay.actually aku rindu time skolah rendah dulu.well,bila ingat balik,rasa macam nak stay at primary je >.< boleh cakap time primary lah kita have fun, jadi prefect pun takdalah susah mana pun.alih" cikgu yang settlekan semua.oh that's the best part i ever had.teehee :D oh,yang atas tu semua geng aku,i mean geng dalam lari :) well,aku rumah BIRU dulu.hhahhahaaha.always be the number 1 every year.well tgoklah spe lead.aku lagi GAHAHHA.okay semualah aku conquer.time year 6 je lah.teeheee :) banyak weh memori kalau nak cite balik sampai bila pun takkan habis -.- 



see.nampak tak tu?nampak tak?akulah tu.muahahaahahah =D
i'm the head prefect of 2007 prefects board :) *bukan nak riak.heee
haa.ingat lagi oh before angkat sumpah.tangan shaking doe.well,cuak kot.dahlah tak guna mic.maka terpaksa lah bersumpah dengan lantangnya :) 

*cred : siti, sharvani, ramizah , farah, joan, vishal, tang ee kei, emily, geoh mei kei, rishalini, devi, wai leng, khalisyah, aliyah, jessy :) 


ramizah.farah.zaty

well, they're my bestfriend.esp yang kanan tulah.okay both of them,tu yang pakai baju oren tu,SBP,sekolah menengah sains kubang pasu.okay dah.nak kenal?pegi crik sendiri.GAHAHA.zaty amirah,hee okay aku rindu kau.tak sangka dapat jumpa kau aritu,well,aku sanggup datang balik JJ semata" nak jumpa kau.hee ckp kat kawan kau,sorry lah cilok kau sekejap aritu =D.aku rasa dia ni dah taken.taknak mengaku je lebih -,- menyampah aku HAHA .okay,yang tengah tu pulak still in main convent.take care farah , even kita selalu gaduh.takpe aku faham.bhahahaa.


haa,nilah jessy.well tanya budak PermataPintar,dorang kenallah.
she's my classmate in year6.dia baik selalu tanya khabar kat aku :) okay,frankly,dia pandai weh.she's good in using sempoa.okay,aku kenal sempoa pun dri dialah.terkial2 weh nak belajar guna.hhaaa.laju weh dia kira guna benda tu.aku nak guna?hareeemmm -,- dah tua nanti kot baru aku ghetti.tu pun kalau tangan aku tk menggigil lagilah.kome tau tak sempoa tu mende?haa,google sendiri.haha.okay,dulu dia convent but now dia dh diserapkan dalam permata pintar ,haish susah betul jadi budak pandai -,-" okaylah tu, dua2 kawan" aku kat sana.sorang convent,sorang stf.all the best weh :) oh tak lupa bil jugak :D 

 I MISS YOU ALL :)


No comments:

Post a Comment